Hej igen

Long time no see! Närmare bestämt ett och ett halvt år. Inte månader, utan ÅR. Herregud så tiden går. Är det nån som minns att jag nån gång ens bloggat?

Sitter på jobbet och väntar på att min arbetstur ska börja och fick plötsligt lust att skriva igen. I och med skolan (som jag numera är färdig från, så ni kan kalla mig fysioterapeut) försvann min skrivlust med examensarbetet. Det var en lång och jobbig process och då arbetet var klart hade jag ingen lust att skriva något mera, typ nånsin. Men vet ni, jag har börjat skriva dagbok ibland och märkte hur skönt det är att få ut alla tankar som snurrar i huvudet. Just nu finns det ungefär en miljon tankar i mitt huvud. Både den här och nästa vecka är fyllda med program nästan från morgon till kväll och då känns det ganska skönt att skriva och kanske få lite ordning på tankarna.

Jag har egentligen ingen aning om jag kommer att fortsätta blogga, för har liksom inte några planer med bloggen eller tankar på vad jag vill skriva. Kanske jag ändå nu och då skriver ett inlägg om det nu känns bra för mig själv. Om nån vill läsa är det fritt fram. Haha.

2 reaktioner på ”Hej igen

Lämna en kommentar